مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

فروش لپ‌ تاپ‌ اپل امسال ۱۵ درصد رشد می‌کند

تحلیلگر KGI پیش‌بینی می‌کند که در بین محصولات اپل، مک‌بوک از فروش بیش‌تری در سال ۲۰۱۸ برخوردار خواهد بود.  ادامه مطلب ...

غولی برای پردازش! (لپ تاپ MSI GT83VR Titan)

کمپانی اینتل تا کنون به ارائه سری نخست پردازنده های نسل هشتم (CoffeeLake) در کلاس کم مصرف (U) برای نوت بوک ها پرداخته و مدل های 6 هسته ای نیز در راه اند. یک وب سایت فروش آنلاین با نام Public.gr به تازگی اطلاعاتی از یک پرچمدار ام اس آی با نام  MSI GT83VR Titan را منتشر کرده است. MSI GT83VR از گروه GT، یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های جهان است.

دو کارت گرافیک  Nvidia GeForce GTX 1080 به صورت SLI در آن تعبیه شده و 64 گیگابایت حافظه رم را یدک می کشد. هر چند که همچنان با 16 گیگابایت حافظه رم می توان از پس سنگین ترین پردازش ها نیز برآمد. علاوه بر این وب سایت یونانی،  Notebookcheck نیز ادعای در اختیار داشتن برخی اطلاعات این حوزه را دارد؛ فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز و افزایشی نیز تا 4.0 گیگاهرتز برای تمام هسته و 4.3 گیگاهرتز برای تک هسته پیش می رود. 

ادامه مطلب ...

مک بوک اپل به کیبوردی مقاوم در برابر گردوغبار مجهز می‌شود

نویسنده: مهرداد عیسی لو

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار روی کیبوردی مقاوم در برابر گردو‌غبار برای مک‌بوک و مک‌بوک پرو است.

  ادامه مطلب ...

ذنبوک جدید ایسوس، باریک ترین لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک مجزا در جهان

همکاری اینتل و AMD در آینده نزدیک می تواند منجر به معرفی لپ تاپ هایی با عملکرد پردازشی بسیار عالی و در عین حال ضخامت بسیار کم شود و کلاس لپ تاپ های گیمینگ را با یک تحول اساسی روبرو کند. اما این همکاری ناگهانی باعث شده دیگر راس این رقابت یعنی انویدیا نیز دست به کار شده و با کارت های گرافیکی اختصاصی Geforce MX150 جای خالی چنین لپ تاپ هایی را پر کند. کمپانی ایسوس با استفاده از این کارت ها لپ تاپی تولید کرده که عنوان "باریک ترین لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک مجزا در جهان" را به همراه دارد.

  ادامه مطلب ...