مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

نقد وبررسی تخصصی لپ تاپ ایسرAcer F5-573G

اگر شما در بازار لپ تاپ کمی جستجو کرده باشید حتما بر روی قیمت آنها توجه زیادی داشته اید.با توجه سخت افزار و کیفیتی که لپ تاپ ها دارند ، از قیمت های نسبتا بالایی برخوردارند و توانایی خرید را از کاربران کم می کنند . تقریبا اکثر کاربرانی که قصد خرید نوت بوک دارند ،در نظر دارند که با کم ترین قیمت ،لپ تاپی با بیشترین کاربرد را تهیه کنند. اما هزینه بالای لپ تاپ با سخت افزار قوی آنهارا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر ویا انصراف از خرید کرده است.لپ تاپی را که قرار است به شما معرفی کنیم با توجه به کاربرد سخت افزاری نسبتا بالایی که دارد می تواند نیاز کاربران را در کار های گرافیکی و سخت افزار ی نسبتا بالا برطرف کند.لپ تاپ Acer F5-573G با ساختاری زیبا و کاربری حرفه ای در دسته لپ تاپ های با قیمت مناسب قرار دارد . مروری اجمالی بر Acer F5-573G خواهیم داشت.

  

ادامه مطلب ...

رشد فروش اپل و دل در سه ماهه دوم 2017

با توجه به آمار بدست آمده از خرید وفروش لپ تاپ ، شرکت های دل و اپل بیشترین فروش لپ تاپ را در سه ماهه دوم سال 2017 به خود اختصاص دادند.

 

ادامه مطلب ...

بررسی تفاوت های پردازنده‌ سری U و سری Y اینتل

علاقه مندان به خرید لپ تاپ های کم حجم و سبک با طرحی زیبا و نازک باید در نظر داشته باشند لپ تاپ خریداری شده از چه سخت افزاری بهره مند شده است.توجه به نسل پردازنده شرکت اینتل می تواند نکته مهمی برای خرید باشد.اما از بین دوسری مختلف U وY در نسل پردازنده اینتل کدام بهتر است .برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.


 

ادامه مطلب ...

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی فروش مک بوک های اپل رشدی ۱۷ درصدی نسبت به فصل قبل داشته

طبق گزارشی که یک شرکت تحقیقاتی به نام ترندفورس منتشر کرده میزان فروش نوت بوک های اپل در سه ماهه دوم سال مالی جاری به رقم ۳.۹۸ میلیون دستگاه رسید که این میزان افزایش فصل به فصل ۱۷.۱ درصدی را نشان می دهد.

 

ادامه مطلب ...

تأثیر منفی نرخ بالای بازگشت سرفیس بوک بر محبوبیت آن

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که نرخ بالای بازگشت سرفیس‌ بوک و سرفیس پرو ۴ در آغاز عرضه‌، عامل اصلی پایین آمدن نرخ اعتبار این محصولات در تحقیق کانسومر ریپورتس است.

 


  
ادامه مطلب ...