مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

اچ پی از اولین لپ تاپ AMD Ryzen می گوید

کمپانی اچ پی لپ تاپ جدیدی به نام HP Envy 360 وارد بازار کرده است که اولین لپ تاپ با  بر پردازنده های  AMD Ryzen APU است . این لپ تاپ اچ اپی با پردازنده AMD Ryzen 5 2500U عرضه شده است.
 

ادامه مطلب ...

نسل جدید لپ تاپ های سری N ایسوس

کمپانی ایسوس لپ تاپ های نسل جدید سری N را تولید و عرضه کرد. سری جدید لپ تاپ های سری N ایسوس تحت نام VivoBook Pro می باشد که در ادامه به بررسی این لپ تاپ پرچمدار خواهیم پرداخت.

  لپ تاپ ایسوسN580VD با عملکرد بالا و وزن بسیار کم در آینده ای نزدیک به یکی از لپ تاپ های پرفروش بازار تبدیل خواهد شد. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کیبی‌لیک اینتل قلب تپنده این لپ تاپ 15 اینچی ایسوس است. این لپ تاپ از صصفحه نمایش 4K UHD با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل بهره می برد و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی VRAM وظیفه پردازش های گرافیکی را بر عهده دارد. بلندگوهایی با کیفیت Harman Kardon صدایی با کیفیت و شفاف را تولید خواهند کرد

کمپانی ایسوس لپ تاپ های نسل جدید سری N را تولید و عرضه کرد. سری جدید لپ تاپ های سری N  ایسوس تحت نام VivoBook Pro می باشد که در ادامه به بررسی این لپ تاپ پرچمدار خواهیم پرداخت.

  لپ تاپ ایسوسN580VDبا عملکرد بالا و وزن بسیار کم در آینده ای نزدیک به یکی از لپ تاپ های پرفروش بازار تبدیل خواهد شد. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کیبی‌لیک اینتل قلب تپنده این لپ تاپ 15 اینچی ایسوس است. این لپ تاپ از صصفحه نمایش 4K UHD با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل بهره می برد و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی VRAM وظیفه پردازش های گرافیکی را بر عهده دارد. بلندگوهایی با کیفیت Harman Kardon صدایی با کیفیت و شفاف را تولید خواهند کرد

 

مشخصات فنی لپ‌تاپ N580VD ایسوس

پردازنده: اینتل Core i7-7700HQ با فرکانس پردازشی ۲.۸ تا ۳.۸ گیگاهرتز، به همراه حافظه‌ی کش ۶ مگابایت

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K UHD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل

پردازنده‌ی گرافیکی: انویدیا NVIDIA GeForce GTX 1050 با ۴ گیگابایت حافظه‌‌ی VRAM

حافظه‌: ۲ ترابایت HDD به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت SSD

حافظه‌ی رم: ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4

وزن: ۱۹۹۰ گرم

درگاه‌های ارتباطی: یک عدد USB 3.0، دو عدد USB 2.0، یک درگاه USB نوع C، شیار کارت SD، خروجی هدفون/میکروفون، HDMI، درگاه شبکه

کیبورد: سایز کامل همراه با پد مخصوص شماره‌ها و نور پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید به همراه سنسور اسکن اثر انگشت

ابعاد: ۳۸۳ در ۲۵۶ در ۱۹.۲ میلی‌متر

طراحی بدنه

بدنه لپ تاپ ایسوس N580VD  از آلومینیوم  ساخته شده است. وجود بدنه آلومنیومی باعث سنگینی وزن این لپ تاپ نشده و این لپ تاپ ASUS VivoBook Pro وزنی معادل 1990 گرم دارد.

سخت افزار

پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند اینتل Core i7-7700HQ برای عملکرد عالی در این لپ تاپ قرار داده شده است.

این لپ تاپ 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 دارد که نسبت به نسل قبلی خود یعنی DDR3  به میزان 33 درصد سریعتر عمل می کند. سرعت بالا در دسترسی به اطلاعات یکی از فاکتور های اصلی انتخاب این لپ تاپ است. وجود 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع هارد دیسک و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع SSD خیال کاربر را برای ذخیره سازی و دسترسی سریع به اطلاعات راحت می کند.

کارت گرافیک قدرتمند

باوجود پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1050 قادر خواهید بود تصاویر با کیفیت را نمایش دهید . این پردازنده گرافیکی مناسب برای بازی، تماشای فیلم یا ویرایش فیلم‌های 4K UHD است.

فناوری شارژ سریع

این لپ تاپ از باتری 3 سلولی بهره مند است که 47 وات ساعت ظرفیت دارد. این باتری تنها در زمان ۴۹ دقیقه می‌تواند ۶۰ درصد شارژ شود