مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

عرضه نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ

لپ تاپ های سامسونگ از کیفیت و کارایی برخوردار هستند که متاسفانه از چند سال پیش تا کنون، شاهد عدم ورود آنها به بازار داخلی ایران هستیم. در برخی از کشورهای جهان، الترابوک های سامسونگ رقیب اصلی برند اپل هستند. این شرکت کره ای برای نمایشگاه CES 2018 با دست پر خواهد آمد و از جمله محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی می شوند، سری جدید لپ تاپ های  Notebook 9 Pro وNotebook 9 Pen هستند. سری جدید الترابوک های این شرکت با پردازنده های نسل هشتم اینتل (Coffee Lake) در مدل های Core i7بروزرسانی می شوند.  

 

پیکربندی این محصولات با 16 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD عرضه می گردد. یک نمایشگر لمسی از نوع IPS-FHD نیز الترابوک های  Notebook 9 Pen که به یک قلم اختصاصی مجهز هستند را همراهی می کنند. شاید انتظار داشتیم که به مانند برندهای دیگر، سامسونگ نیز از نمایشگرهای 2K/3K و 4K استفاده نماید، اما می دانیم که نصب چنین نمایشگری در این ابعاد، چندان به نفع مصرف کننده تمام نمی شود. یک دوربین با قابلیت Windows Hello نیز برای آن در نظر گرفته شده است. اینبار سامسونگ از پورت دوست داشتنی USB-C و یک درگاه HDMI نیز استفاده کرده است. لپ تاپ های  Notebook 9 Pro نیز با حداکثر 16 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه SSD راهی بازار خواهند شد.

 

این محصولات نیز از پردازنده های نسل هشتم بهره گرفته و با نمایشگر FHD عرضه می شوند. همچنین دیگر ویژگی های این سری استفاده از کارت گرافیک کم مصرف اما مناسب انویدیا MX150 به همراه پورت USB-C خواهد بود. و اما یکی از نکات برجسته در الترابوک های سری 9 سامسونگ، استفاده از باتری های 75 واتی از نوع Hexacell است که به ویژگی Always-on Power نیز مجهز شده است. نوت بوک های سری 9 سامسونگ، در نمایشگاه CES 2018 به طور رسمی رونمایی شده و راهی بازار خواهند شد.

منبع: sakhtafzarmag.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.