مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

منتظر کروم بوک 3 سامسونگ باشید

شرکت سامسونگ را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند دانست که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را با ویژگی های سخت افزاری جدید و بروزرسانی شده معرفی می کند. حال به تازگی تصاویر و اطلاعاتی از کروم بوک 3 نسل جدید سامسونگ منتشر شده و گفته می شود این محصول شرکت کره ای بزودی معرفی خواهد شد. کروم بوک 3 تصاویر آن ابتدا در وب سایت Best Buy لو رفته و اطلاعات آن نیز در برخی رسانه ها آشکار شده است.  

احتمال داشته سامسونگ در هفته جاری بخواهد کروم بوک موردبحث را روانه بازار کند. شماره مدل دستگاه XE501C13-K02US بوده و در وب سایت انجمن EPEAT رویت شده است. شماره مدل جدید شباهتی هم به شماره مدل پیشین یعنی XE501C13-K01US دارد. این نوع شماره مدل باتوجه به رسانه ها مربوط به یک کروم بوک 11.6 اینچی جدید سامسونگ می شود.

 

گفته می شود این کروم بوک در ساخت آن از مواد اولیه ای بهره گرفته شده که موجب سازگاری با محیط زیست می شود. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در روزهای آینده سامسونگ معرفی آن را انجام دهد. براساس تصاویر کروم بوک 3 محصولی اقتصادی و ارزان قیمت بوده که با مشخصات مناسبی عرضه می شود. به هر حال برای کسب اطلاعات تکمیلی باید تا اواخر این هفته منتظر ماند و احتمال داشته سامسونگ به زودی رونمایی خود را انجام دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.