مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران

جدیدترین اخبار لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی

نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس G752VS

کمپانی ایسوس در ساخت لپ تاپ های گیمینگ همیشه پیشتاز بوده است و به طور معمول اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را داشته باشید حتما نگاهی جدی به لپ تاپ های ایسوس خواهید انداخت. هر چقدر ایسوس در این رقابت بی رقیب نیست و در کنار خود ایسر ، MSI ، و لنوو را دارد.اگر کمی با دقت بیشتر به انتخاب لپ تاپ های گیمینگ نگاه کنید پی خواهید برد لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ظاهری جذاب تر و طراحی منحصر به فرد تر دارند. از طرفی دیگر ایسوس توان خود را برای به رخ کشیدن قدرت خود در لپ تاپ های 17 اینچ بیش از بیش کرده است.


 

  

طراحی و ساخت:

لپ تاپ گیمینگ ایسوس G752VS از جنس بدنه ای چند نوعی تشکیل شده است . این بدنه از آلومنیوم ، لاستیک سخت و پلاستیک تشکیل شده است . اگر جزئی تر به جنس بدنه نگاه کنیم باید بگوییم که قاب پشتی لپ تاپ از جنس آلومنیوم برس خورده نقره ای است از طرف دیگر فضای اطراف کیبورد و محل قرار گیری مچ دست از جنس لاستیک سخت و زغالی رنگ تشکیل شده است همچنین قاب زیر لپ تاپ هم پلاستیک است که هم رنگ بدنه می باشد. هر قدر این لپ تاپ ظاهری جذاب دارد ولی حمل و نقل را برای کاربر سخت کرده است . این لپ تاپ 17 اینچ ایسوس ضخامت 50 میلی متری دارد و خریدار این لپ تاپ باید لپ تاپی را حمل کند که 4.5 کیلوگرم وزن دارد. پس بهتر است فکر حمل و نقل کردن طولانی مدت لپ تاپ را از سر بیرون کنید !

نقد و بررسی لپ تاپ Asus G752VS

سخت افزار:

همکاری اینتل و ایسوس در عرضه لپ تاپ ها با پردازنده های اینتل منجر شد که ایسوس در این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند نسل SkyLake استفاده کند. لپ تاپ G752VS را پردازنده اینتل Core i7 6800HQ تشکیل داده است که سرعتی معادل 2.8 گیگاهرتز تا 3.8 گیگاهرتز دارد. حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت از نوع  است وDDR4 خبر از یک لپ تاپ قدرتمند می هد. از طرف دیگر این لپ تاپ قدرتمند ایسوس علاوه بر 1 ترابایت حافظه هارد دیسک 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD سرعت دسترسی به اطلاعات را افزایش داده است.

نقد و بررسی لپ تاپ Asus G752VS

ایسوس در این لپ تاپ نه تنها خیال گیمر ها را راحت کرده است بلکه اگر گرافیست هستید که پردازنده گرافیکی نسل جدید تمام پردازش های گرافیکی شما را بدون مشکل انجام می هد. پردازنده Nvidia Geforce GTX1070M در حال حاضر یکی از جدیدترین پردازنده های گرافیکی است که در لپ تاپ ها به کار برده می شود. این پردازنده گرافیکی 8 گیگابایت حافظه گرافیکی دارد. این پردازنده گرافیکی سرعت و کارایی بالایی برای استفاده از واقعیت مجازی دارد. در این لپ تاپ جدید نسل ROG از ویژگی انحصاری به نام 3D Vaper Champer به همراه لوله حرارتی مسی به منظور خنک کنندگی هر چه بیشتر وکاهش حرارت پردازنده گرافیکی تا 7 درجه استفاده شده است.

نقد و بررسی لپ تاپ Asus G752VS

پورت ها اتصالات:

از یک لپ تاپ گیمینگ چیزی جز پورت های مالتی مدیا انتظار نداریم. این لپ تاپ گیمینگ دارای پورت های HDMI ، MiniDisplay برای انتقال تصویر و ارتباط های مالتی مدیاست از طرف دیگر 4 عدد پورت از نوع USB 3.0 سرعت دسترسی و انتقال به فایل را در ذخیره سازها دو برابر کرده است. همچنین این لپ تاپ دارای یک پورت USB 3.0 Type-C است که قابلیت پشتیبانی از اتصال تاندربولت را دارد. پورت شبکه اترنت از نوع BaseT 10/100/1000 و قابلیت اتصال شبکه وای فای از نوع 802.11ac از دیگر امکانات ارتباط لپ تاپ ایسوس G752VS است.

نقد و بررسی لپ تاپ Asus G752VS

کیبورد و صفحه نمایش:

همانطور که از مدل این لپ تاپ ایسوس مشخص است سایز صفحه نمایش 17.3 اینچ است.صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع IPS است که زاویه دید از طرفین را بیشتر می کند همچنین کیفیت صفحه نمایش FullHD با رزولوشن 1080x1920 است. وجود یک صفحه نمایش FullHD که از نوع IPS بسیار در هنگام اجراء بازی و انتقال حس یک تجربه بازی خوب به کاربر منتقل می کند.

نقد و بررسی لپ تاپ Asus G752VS

صفحه نمایش این لپ تاپ روکش مات دارد.

یکی از مواردی که این لپ تاپ را خاص جلو می دهد وجود کیبوردی با طراحی منحصر به فرد است. فاصله دکمه ها از هم کم است و دکمه های جهت دار فاصله خوبی از هم دارند که خطای هنگام کار را کاهش می دهد. در این لپ تاپ گیمینگ دکمه های پر کاربرد مانند Enter ، shift ، و Space بزرگ طراحی شده اند. از طرف دیگر سطح تاچ پد هم نسبت به سایر لپ تاپ ها سایز بزرگتری دارند. کییورد با قابلیت anti-ghosting امکان 30 فشرده شدن همزمان را دارد

جمع بندی:

علاقه مندان به گیم و بازی های دیجیتال از تنهای کاری که خسته نمی شوند بازی است . هر چه می گذرد بازی های جدیدتری با امکانات بهتری عرضه می شود و حال هم عرصه برای بازی های سه بعدی فراهم است. لپ تاپ ایسوس GL752VS یکی از قدرتمند و خاص ترین لپ تاپ های گیمینگ است که ویژگی هایی خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد.لپ تاپ ایسوس GL752VS تا کنون برنده جایزه های بین المللی مختلفی شده است که می توان به بهترین لپ تاپ گیمینگ در سال 2017 و بهترین لپ تاپ گیمینگ در هند اشاره کرد. این لپ تاپ صفحه نمایش 17 اینچ دارد و اگر با وزن 4.5 کیلوگرمی آن مشکل ندارید می تواند یک انتخاب عالی برای گیمر ها باشد.

مزایا

  • سخت‌افزار قدرتمند و عملکرد عالی برای اجرای بازی‌های کامپیوتری
  • کیفیت ساخت بدنه عالی
  • نمایشگر 17 اینچی باکیفیت با فناوری IPS و روکش مات
  • بلندگوهای باکیفیت به همراه ساب‌ووفر
  • کیبورد عالی با قابلیت تشخیص 30 کلید به صورت هم‌زمان

معایب

  • شارژدهی ضعیف باتری
  • وزن زیاد

 

منبع: مشهد کالا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.